دانلود فیلم خوب بد جلف2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خوب بد جلف2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خوب بد جلف2 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم خوب بد جلف2 یکی از سه گانه های پیمان قاسم خانی به شمار می رود . این فیلم که یکی از فیلم های ژانر کمدی با طنز مایه های زبانی جذاب و خنده دار میباشد توانسته است به سرعت نظر تماشاگران را به سمت خود جلب نماید. پیمان قاسم خانی در مقام  نویسنده و کارگردان این فیلم توانسته است تم جذاب و مخاطب پسندی را ارائه دهد که هم گیشه و هم علاقه مندان فیلم هایش را راضی کند. بازی های درخشان پژمان جمشیدی، سام درخشانی و حامد کمیلی توانسته است بر جذابیت بصری و کشش فیلم بیفزاید. این فیلم در واقع ادامه فیلم قبلی آن می باشد که با عنوان فیلم خوب بد جلف2: ارتش سری تهیه و ارائه شده است. توصیه می کنیم برای دانلود فیلم خوب بد جلف2 با کیفیت عالی و سپری کردن لحظاتی مفرح و به یاد ماندنی در کنار سایر اعضای خانواده توصیه می کنیم این فیلم را فقط از سایت ما دانلود نمایید. البته شما  قبل از این که دانلود فیلم خوب بد جلف2 را دانلود کنید می توانید در زمینه خلاصه داستان آن و سایر مشخصات فیلم اطلاعات بیشتری کسب کنید. بدین منظور توصیه می کنیم این مطلب را تا پایان بخوانید

دانلود فیلم خوب بد جلف2 را از دست ندهید

دانلود فیلم خوب بد جلف2 را به این دلیل نباید از دست دهید که اینجور فیلمها تکرار نشدنی هستند. داستان فیلم : سام درخشانی و پژمان جمشیدی وارد یک توطئه و ماموریتی که توسط آمریکا و ضد انقلاب طراحی شده است می شوند. به این ترتیب آنها که در دام این گروه به ظاهر فیلمبردار افتاده اند به عنوان بازیگر وارد این پروژه می شوند. فرید که نقش آن را حامد کمیلی بازی می کند در این بین در نقش فرمانده تیم  با مشکلاتی مواجه می شود و سام و پژمان نیز هر بار مشکلاتی را برای او و اعضای تیم به وجود می آورند. در نهایت پروژه خرابکارانه به هم می ریزد و این ماموریت شوم به انجام نمی رسد. اگر مشتاق شده اید که این فیلم خنده دار را ببینید حتما دانلود فیلم خوب جلف2 : ارتش سری را در دستور کار خود قرار دهید. خواهید دید که به زودی این فیلم ایرانی و زیبا خیلی زود شما را به خنده می اندازد. سایر بازیگران مطرحی که در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند عبارتند از: فرهاد آئیش، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، ستاره پسیانی، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره و الهام شعبانی. سایر عوامل فنی فیلم خوب بد جلف2 عبارتند از:  تهیه کننده این فیلم محسن چگینی بوده و موسیقی متن این فیلم را آریا عظیمی نژاد ساخته است. همچنین فیلم برداری فیلم را حسین جلیلی و تدوین آن را میثم مولایی برعهده داشته است. فیلم خوب بد جلف2 در 131 دقیقه و در تاریخ 30 بهمن 1398 اکران عمومی پیدا کرده است. فروش این فیلم در گیشه بالغ بر 12 میلیارد و 255 میلیون تومان بوده است و در رده فیلم های پرفروش ایرانی قرار گرفته است.

 

دانلود فیلم خوب بد جلف2  را از دست ندهید

دانلود فیلم خوب بد جلف2  را از دست ندهید

 

فرصتی برای خندیدن با دانلود فیلم خوب بد جلف2

دانلود فیلم خوب بد جلف2 که تحت عنوان ارتش سری در سایت های مختلف ارائه شده است در واقع ممکن است با کیفیت های مختلفی انجام گیرد. ولی ما برای انتخاب شما احترام قائل هستیم و به همین دلیل بهترین کیفیت این فیلم را به منظور دانلود آن برای شما فراهم نموده ایم. پیشنهاد می کنیم اگر تاکنون موفق به تماشای آن نشده اید حتما این فیلم را به لیست فیلم هایی که در سال جاری باید ببینید اضافه کنید. فراموش نکنید دانلود فیلم خوب بد جلف2 در این شرایط کرونایی می تواند حدود 2 ساعت و نیم شما را پای صفحه تلویزیون میخکوب کند. بنابراین این فرصت را از دست ندهید.

 فرصتی برای خندیدن با دانلود فیلم خوب بد جلف2

فرصتی برای خندیدن با دانلود فیلم خوب بد جلف2

تریلر فیلم خوب بد جلف2


لینک دانلود فیلم خوب بد جلف 2